آموزش سرویس کولر گازی اسپیلت

آموزش سرویس کولر گازی اسپیلت

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 649 | نویسنده : |

کولر گازی اسپلیت شما وظیفه مهمی دارد و آن تامین آسایش و راحتی شماست. به عبارت دیگر کولر گازی اسپلیت باید در فصل گرما هوای خنک خانه شما را تامین کند و در فصل سرد سال هوا را گرم نگه دارد. خرابی این دستگاه مفید بسیار آزاردهنده است اما می توانید با انجام به موقع سرویس از خرابی های زیاد در دستگاه جلوگیری کنید. در این مطلب در رابطه با آموزش سرویس کولر گازی اسپلیت در مورد تعمیرگاه ساپورت دیبا صحبت می کنیم. پس اگر می خواهید با نحوه سرویس کولر گازی اسپلیت آشنا شوید و این مراحل را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. همچنین می توانید به جای خواندن مقاله، ویدیوی زیر را تماشا کنید.


آموزش سرویس کولرگازی اسپلیت

اگر سرویس کولر گازی اسپلیت را یاد بگیرید به راحتی می توانید بدون هیچ هزینه ای و یا با کمترین هزینه ممکن دستگاه خود را سرویس کنید و با این کار در هزینه های خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد و باعث می شوید که کولر گازی شما عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. خدمات کولر گازی شامل خدماتی مانند شستشو، نصب مجدد، تعمیر، تست قطعات مختلف دستگاه و تست عملکرد کلی دستگاه می باشد.

سرویس کولر گازی اسپلیت شامل چه قطعاتی می شود؟

سرویس کولرگازی اسپلیت شامل سرویس پنل داخلی (اواپراتور) و سرویس پنل خارجی (کندانسور) می باشد. یعنی در سرویس دستگاه هر یک از این دو قطعه به خوبی شسته شده و در صورت وجود عیب به خوبی تعمیر می شوند و در صورت خرابی قطعه آن قطعه تعمیر یا تعویض می شود. در واقع سرویس دستگاه به صورت سطحی یا حرفه ای انجام می شود. به عنوان مثال، سرویس کندانسور و اواپراتور یا بررسی نشتی گاز یک کار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود، اما حتی افراد مبتدی نیز می توانند کاری مانند تعویض فیلتر انجام دهند.

فیلترها، کویل ها و پره های فن مهم ترین قطعاتی هستند که نیاز به نگهداری و سرویس دارند تا دستگاه بتواند به درستی کار خود را انجام دهد. نادیده گرفتن این موارد می‌تواند باعث از کار افتادن و اختلال در عملکرد دستگاه شما شود. همچنین عمر مفید دستگاه را کاهش می دهد.

کولر گازی اسپلیت چه زمانی نیاز به سرویس دارد؟

در مواقعی که کولر گازی اسپلیت به درستی کار نمی کند و به خوبی خنک نمی شود یا گرمایش آن مشکل است و زمانی که فیلتر، تیغه ها یا کویل ها کثیف هستند و گرد و غبار زیادی روی آنها وجود دارد و عملکرد خنک کننده به خوبی کار نمی کند و یا هزینه برق. بسیار بالا و غیر طبیعی هستند، دستگاه شما نیاز به سرویس دارد.

چگونه کولر گازی اسپلیت را سرویس کنیم؟

دستگاه را از برق بکشید: اولین کاری که برای سرویس کولر گازی اسپلیت باید انجام دهید این است که ابتدا دستگاه را از برق بکشید. به هیچ وجه هنگام اتصال دستگاه به برق نباید اجزای داخلی دستگاه را شسته یا اسپری کنید زیرا ممکن است در معرض خطر برق گرفتگی باشید. اگر نمی توانید دستگاه را از برق بکشید، به سادگی فیوز کولر گازی را خاموش کنید.




می پسندم نمی پسندم

جمعه 6 خرداد 1401 -3:18 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: